erikaengblom

Direktlänk till inlägg 2 januari 2011

Ha LITE förståelse tack!

Av Erika - 2 januari 2011 23:22

Åh, vilken dag. Idag på jobbet var ingen bra dag. Vad sur och grinig alla kunder var, åååå. Det är inte ett dugg roligt att jobba när det är såna dagar.


När jag kom hem från jobbet och fick ta ut mina aggressioner över alla surpuppor så kändes det lite bättre. Vi åkte till Eriks lägenhet och tog lite kort på sånt som ska säljas och även på lägenheten i sig. Fixade undan lite skräp och sånt, sen åkte vi hem och åt hamburgare med bröd. Nu är jag så mätt så att det står upp i halsen på mig.


Imorgon börjar pappa på sitt nya jobb, hoppas det blir roligt och att han kommer trivas!


Nu ska jag krypa ner i sängen, har en hel del att fixa imorgon.


Godnatt!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erika - 10 mars 2011 09:57

Det har hänt några saker sedan jag skrev sist. Men det finns fortfarande saker att göra..   * Erik har ju sålt sin lägenhet, fått undan allt skräp och packat ned det som ska sparas i kartonger och lagt uppe på vinden och nere i källaren.   * ...

Av Erika - 13 januari 2011 20:28

Vad ska jag skriva då..   Jag känner mig lite nere faktiskt, det kommer och går. Jag är nere ganska ofta tycker jag, undrar vad det beror på.   Jag har grejat i sovrummet idag, det börjar ta sig. Jag vill bara få ordning på allt så att jag ka...

Av Erika - 10 januari 2011 12:20

Sådär, vad ovant det är att vara ledig. Jag har jobbat så mycket nu på sistone att jag inte kommer ihåg hur och vad man gör när man inte jobbar.   Veckan som varit har innehållit massor..   Jag fick blåsa när jag åkte till jobbet en dag, vad...

Av Erika - 6 januari 2011 23:09

Nu är det mycket som händer. Jag har så mycket på gång och hinner aldrig skriva. Förhoppningsvis hinner jag med ett inlägg imorgon. Nu ska jag mysa i soffan med ost och kex. :) ...

Av Erika - 1 januari 2011 23:10

Hej och hå! Nu har jag startat en ny blogg och tänkte börja om från början i mitt nya liv.   Idag har vi varit hemma hos Emilie och Daniel och firat julafton i efterskott. Vi bytte julklappar och det var så roligt att se Edwins min när han öppn...

Presentation


Jag heter Erika och är 24 år gammal. Jag är en glad och positiv tjej som försöker ta dagen som den kommer. Den 1 april föddes våra tvillingar Alice och Olivia och livet tog en ny vändning, det var då livet började på riktigt!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards